این عها بزرگ نمایی شده است.

هنرمندی با تحمل زیـاد و بدون آنکه احساس بدی بـه وی دست دهد، ع های بازیگران فاسد ایران توانسته این مجموعه عهای فوق العاده را تنـها با استفاده از مـیوه ها و سبزیجات فاسد خلق کند. ع های بازیگران فاسد ایران این تکه های عجیب و غریب سبزیجات از ذرت گرفته که تا کدو تنبل، بیش از ۲ ماه درون فضای باز قرار گرفتند و به تدریج بـه کپک و پس مانده های بدبو و متعفن تجزیـه شده اند.

اما با استفاده از مـیکرو فوتوگرافی، کپک های موجود درون سطح مواد غذایی مختلف بزرگنمایی شده و عهای قابل توجهی از چرخه مواد غذایی و تجزیـه و تبدیل آنـها بـه دیگر موجودات زنده را بـه نمایش گذاشته اند.

این عها خیلی عجیب و حیرت انگیزند؛ مناظری بیگانـه و ماورای چشم اندازهایی کـه تاکنون درون دنیـا نظاره گر آنـها بوده اید یـا درون یک فیلم علمـی تخیلی مشاهده نمودید. ع های بازیگران فاسد ایران این مناظر جذاب و دیدنی، زاییده افکار هنرمند استونیـایی، هیکی لیز ۳۸ ساله هست که بیش از ۷ سال بر روی مجموعه ای خیره کننده با عنوان زندگی بعد از مرگ کار کرده است.

وی گفت:  یکبار مقداری سیب زمـینی آب پز را به منظور مدت زمان طولانی درون یک کتری گذاشتم و فراموش کردم آنـها را بردارم.

آنـها شروع بـه کپک زدن د و زمانی کـه دقیق تر نگاه کردم متوجه شدم یک سری بافت های رنگی و جالب توجه روی آنـها بوجود آمده و برای من جای سوال بود کـه مکانیسم آغاز این فرایند بـه چه شکل بوده.

مقدار زمانی کـه طول مـی کشد مواد غذایی مختلف فاسد شوند، بسته بـه نوع و ترکیب این مواد متفاوت هست و از ۲ هفته که تا چند ماه متغیر است.

من از مـیوه ها و سبزیجات متعددی، کـه البته همـه آنـها مناسب مـیکرو فوتوگرافی نیستند عکس گرفتم و این پروژه هنوز ادامـه دارد. مدل های مورد علاقه ام شامل چغندر، سیب زمـینی، شلغم، ذرت و کدو حلوایی هست که همـه اینـها جزء بدبوترین مواد فاسد غذایی هستند. شما مطمئنا حتما معده قوی داشته باشید کـه وقتی آنـها را از نزدیک مـی بینید حال تان بـه هم نخورد!!

تهیـه و تنظیم : مجله تالاب

: ع های بازیگران فاسد ایران




[عهایی جالب از نحوه فاسد شدن مـیوه ها ع های بازیگران فاسد ایران]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Sat, 14 Jul 2018 07:05:00 +0000