پدر بزرگ ومادر بزرگ کـه از آن زمان آن ها تصمـیم گرفتند کـه هرروز لباس های هماهنگ بپوشند.ماجرا از زمانی شروع شد کـه این زوج به منظور اولین بار درون یک کلاس شرکت د و به خاطر لذت و جالب بودنش لباس های یک شکل تن د. نوشته پدر بزرگ ومادر بزرگ مردم هر هفته آن ها را مشتاقانـه نگاه مـی د. نوشته پدر بزرگ ومادر بزرگ آن ها یک منبع شادی دائمـی برایـانی شده بودند کـه با آن ها روبرو مـی شدند.

به گزارش تالاب:«فران» و «اد گارگیولا» تجسم کاملی از معنی یک زوج هستند. نـه تنـها آن ها زندگی خود را با گذشت 52 سال از ازدواجشان وقف یکدیگر کرده اند، نوشته پدر بزرگ ومادر بزرگ بلکه با پوشیدن لباس های هماهنگ درون هرروز از یک سال اخیر، انتخاب سبک روزانـه و سلیقه خودشان را با هم ادغام کرده اند.

ماجرا از زمانی شروع شد کـه این زوج به منظور اولین بار درون یک کلاس شرکت د و به خاطر لذت و جالب بودنش لباس های یک شکل تن د. مردم هر هفته آن ها را مشتاقانـه نگاه مـی د. آن ها یک منبع شادی دائمـی برایـانی شده بودند کـه با آن ها روبرو مـی شدند.

در نـهایت این زوج دوست داشتنی شروع بـه عکاسی و مستند هرروزشان شدند و عها را برایی کـه دوستش داشتند ارسال مـی د. دریـافت کننده همـه این عها «آنتونی» نوه 17 ساله آن ها بود. او هرروز صبح یک عمنحصربفرد از پدربزرگ و مادربزرگ خود با این پیـام از پدربزرگش دریـافت مـی کرد: نوشته پدر بزرگ ومادر بزرگ «من بیدار شدم که تا این پیـام را برایت بفرستم: صبح بخیر! امـیدواریم روز خوبی داشته باشی! همراه با لباس روز» تصاویر آن ها که تا به حال هزاران بار درون اینترنت بـه اشتراک گذاشته شده است.

لباس پوشیدن هماهنگ و جالب پدربزرگ و مادربزرگ

ست هایی زیبا از پدربزرگ و مادربزرگ 

هماهنگی زیبا از پدر بزرگ ومادر بزرگ




[ست هایی زیبا لباس پدربزرگ و مادربزرگ (+عکس) نوشته پدر بزرگ ومادر بزرگ]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Sun, 24 Jun 2018 20:57:00 +0000