محدودیت ها و مشکلات کاشت مو درون ابرو

محدودیت ها و مشکلاتی کـه در حال حاضر درون تکنیک و روش انجام کاشت ابرو وجود دارد عبارتند از:

1- اگرچه معمولاً از موهای ظریف بالای گوش به منظور کاشت ابرو استفاده مـی شود ولی حتما به این نکته توجه داشت کـه در هیچ کجای بدن مویی وجود ندارد کـه کاملاً شبیـه موی ابرو باشد و لذا چون موهای کاشته شده از لحاظ مشخصات ظاهری مانند رنگ، گالری ع کاشت مو مدلینگ ضخامت، صاف یـا مجعد بودن، مـیزان رشد و غیره با موهای قبلی ابرو فرق مـی کنند بنابراین که تا حدی عدم سنخیت بین موهای قبلی ابرو و آنـها مشاهده مـی گردد.

 البته گفته شده هست که درون غالب موارد بعد از چند ماه که تا چند سال موهای کاشته شده که تا حد زیـادی شبیـه موهای ابرو مـی گردند ولی این مطلب همـیشـه رخ نمـی دهد و بیمار بایستی متوجه این نکته باشد.

البته این مشکل درون مواردی کـه بیمار اصلاً ابرو ندارد وجود نخواهد داشت. گالری ع کاشت مو مدلینگ لازم بـه تذکر هست که موهای کاشته شده بیشتر از موهای طبیعی ابرو رشدکرده و بنابراین حتما به طور مرتب کوتاه شوند.

2- حتی با وجود استفاده از لوازم بسیـار ظریف و مـیکروسکوپیک به منظور کاشت ابرو، فاصله موهای کاشته شده بیشتر از موهای طبیعی ابرو خواهند بود.

البته مـی توان درون جلسات دوم و سوم کاشت ابرو این فاصله ها را کمتر کرد ولی بـه هرحال از نظر تراکم هیچ وقت شبیـه ابروی کاملاً طبیعی نخواهد شد.

با توجه بـه این مسئله بعضی از پزشکان انجام تاتوی متناسب قبل از کاشت ابرو را توصیـه مـی نمایند زیرا تاتو مـی تواند که تا حدی فاصله های فوق را مخفی کرده و نتایج کاشت ابرو را بهتر نماید.

3- موهای ابروی طبیعی نسبت بـه پوست حالت خوابیده داشته و زاویـه این خواب بسته بـه موضع ابرو 60 – 10 درجه است. گالری ع کاشت مو مدلینگ کاشت ابرو درون ناحیـه تاج آن مشکل خاصی ندارد زیرا درون این منطقه زاویـه خروج موهای ابرو از پوست حداکثر مـی باشد ولی هر چقدر بـه سمت انتهای ابرو مـی رویم کاشت مو بـه دلیل کمتر شدن زوایـه فوق و خوابیده ترشدن موها از نظر تکنیکی مشکل تر مـی شود بـه طوری کـه در 3/ 1 انتهایی ابرو بـه سختی مـی توان موها را عیناً با خواب طبیعی ابرو کاشت.

راه پیشنـهادی به منظور این مشکل استفاده از پانسمان فشاری (مثل هدبند) درون محل ابروی کاشته شده به منظور دو هفته بعد از کاشت ابرو است.

چرب موهای پیوند زده شده بعد از رویش آنـها کمک بـه خوابیده تر شدن ابروی کاشته شده مـی کند. ولی درون هر حال هیچ وقت ابروی کاشته شده از نظر خواب موها کاملاً شبیـه ابروی طبیعی نخواهد شد.

4- با توجه بـه اینکه موهای کاشته شده از مناطق غیر از ابرو آورده شده اند و قدرت رشد آنـها بـه دلیل جابجایی کاهش یـافته هست لذا فرد بایستی حداقل 9– 6 ماه صبر کند که تا کاشت ابروهایش کاملاً جواب بدهد و سپس درون مورد لزوم انجام مجدد کاشت ابرو به منظور پر فاصله های خالی بین موهای کاشته شده تصمـیم گیری کرد.

به غیر از موارد ذکر شده، برداشت و کاشت موها درون مورد کاشت ابرو که تا حد زیـادی شبیـه کاشت موی سر هست با این تفاوت کـه در کاشت ابرو فقط از واحدهای فولیکولی دارای یک یـا دو تارمو استفاده شده و های پوست با استفاده از ابزار بسیـار ظریف و کوچک ایجاد مـی شوند که تا محل کاشت کاملاً نامشخص باشد.

به دلیل نزدیکی ابرو بـه چشم ممکن هست بعد از کاشت ابرو اندکی تورم و کبودی دور چشم رخ دهد کـه با کمپرس گرم و گذشت چند روز بـه سرعت مرتفع مـی گردد.

متقاضیـان کاشت ابرو حتما دقت کنند کـه این کار از نظر انتخاب بیمار مناسب، تکنیک انجام کار و بسیـاری نکات فنی و پزشکی دارای حساسیت بسیـار بالایی بوده و لازم هست همـیشـه توسط متخصص پوست و مو کـه دارای تجربه کافی درون این زمـینـه است، انجام شود.

توجه کنید کـه آگهی های تبلیغاتی زیـادی با ادعای واهی درون این زمـینـه وجود دارد کـه بیمار را بـه سادگی گول زده و اسیر مـی نماید. لذا توصیـه مـی شود کـه در انتخاب پزشک معالج خود دقت و وسواس زیـادی را بـه خرج دهید.

: گالری ع کاشت مو مدلینگ




[محدودیت ها و مشکلات کاشت مو درون ابرو گالری ع کاشت مو مدلینگ]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Fri, 06 Jul 2018 06:10:00 +0000