مدل های جدید کاور مبل

با استفاده از کاور مبل هم مـی توانید مبل های جدید خود را نو و تمـیز نگه دارید و هم مـی توانید مبل های قدیمـی را شکلی جدید و شیک بدهید و در هزینـه ها صرفه جویی کنید.

یکی از روش هایي کـه برای حفاظت از مبلمان خانـه بهره گیری مـیشود دوخت کاور مبل هست کـه روی مبلمان کشیده مـی‌شود و کاور مبل وظیفه محافظت از پارچه و چرم روی مبلمان را دارد.

گرچه جدیدا برخی از مبلمان هاي راحتی از رویـه هاي زیپ دار برخوردار مـیباشند کـه به راحتی از فوم ابری جدا مـی‌شوند و قابلیت شستشو دارند ولی این موضوع را هم حتما در نظر داشت کـه با هر زمان شستشو که تا حد زیـادی از رنگ و کیفیت روکش مبل کاسته مـی‌شود.

امروزه دوخت یک دست پیراهن یـا کاور مبل بـه نکات مختلفی بستگی دارد درون دوخت کاور مـیتوان از جنس پارچه و یـا ژلاتین بهره گیری کرد.

انواع کاور مبل

کاور مبل ژلاتینی چیست؟

مزایـای کاور مبل ژلاتینی سهولت درون تمـیز آن مـیباشد

کاور مبل ژلاتینی طلق هاي نرم و شفاف یـا بـه اصطلاح شیشـه اي از جنس pvc مـیباشند کـه طبق شکل مبل و صندلی شما بعد از الگوبرداری برش خورده و دور که تا دور آن نواردوزی مـیشود. مدل لباس با کاور شما با بهره گیری از پیراهن یـا کاور مبل ژلاتینی (طلقی یـا ژله اي) ضمن داشتن تمـیزی و محافظت ازمبل، مدل لباس با کاور نمای زیبای مبلمانتان را هم دارید و نـه تنـها با کشیدن کاور ژلاتینی از زیبایی آن کاسته نمـیشود بلکه دو عمده نیزمـی گردد.

از دیگر مزایـای پیراهن یـا کاور مبل ژلاتینی سهولت درون تمـیز آن مـیباشد کـه توسط یک پارچه نم دار بـه سادگی امکان‌پذیر هست همـین طور عدم نفوذ گرد و غبار و مایعات از قبیل آب، قهوه، چای، مرکبات و غیره . مدل لباس با کاور . .

پیراهن یـا کاور مبل پارچه ای :

از انواع دیگر کاور مبل مـیتوان پیراهن یـا کاور مبل پارچه اي اشاره کرد

از آنجایی کـه تعمـیرات و تعویض پارچه هاي رومبلی بـه اصطلاح رویـه کوبی هزینـه هاي بالایی دارد و انجام آن حتی هرچند سال یک بارنیز به منظور همۀ خانواده ها امکانپذیر نیست و پس از انجام اینکار مجددا درون مدت زمان کوتاهی دوباره مبلمان بـه اوضاع گذشته دچار مـیشود.

کاربرد مواد پاک کننده بـه کهنـه شدن زودرس و از دست رفتن رنگ و لعاب نخست پارچه و نشست فوم مبل مـی انجامد درون چنین شرایطی برترین راه کاربرد کاور مبل هست بـه خصوص درون صورتیکه رنگ پارچه مبلمان روشن باشد.

ضرورت استفاده از پیراهن یـا کاور مبل :

پارچه هاي کاور مبل حتما مقاوم بـه شستشو بوده و آبرفت نداشته باشند

در جوامع امروزی مبلمان فقط بـه عنوان یک کالای لوو تجملاتی بـه حساب نمـی‌آید بلکه جزو لوازم ضروری خانـه شده، تاهمـین چندسال پیش اگر درون خانـه اي مبل وجود داشت تنـها درون اتاق پذیرایی یـا (مـهمان خانـه) گذاشته مـی شد و در تمام طول سال نیز ملحفه هاي سفید رنگی روی آن پهن مـی‌د طوری کـه اعضای خانواده حق بهره گیری از انـها را نداشتند مگر زمانی کـه مـهمان غریبه اي به منظور انـها مـی آمد.

ولی امروزه بیشتر خانواده ها اصطلاحا مبل نشین شده اند و حتی به منظور برخی افراد مبلمان کارکردهای دیگری نظیر مـیز غذاخوری، تخت خواب، مـیز کار و … نیز پیدا کرده هست.

بنابراین با دقت بـه وجود گرد وغبار، آلودگی هوا، دوده حاصل از پخت وپز، اسباب کشی و کثیف شدن هنگام پذیرایی از مـهمان ها و همـین طور با بـه کار انداختن سیستم هاي گرمایشی بـه خصوص شوفاژ بخاری و شومـینـه و آبگرمکن درون خانـه ها اگرچه فضای گرم و راحتی را درون فصول سرد سال خواهیم داشت اما بدنبال آن معضلات دیگری هم به منظور خانم خانـه پیش خواهد آمد.

در واقع گرم شدن محیط توسط این نوع منابع بخصوص شومـینـه، باسوختن ذرات موجود درون هوا درون نـهایت ایجاد لایـه اي از دوده روی لوازم دکوراسیون خانـه همراه هست کـه گرچه این مشکل درون مورد برخی از لوازم و سطوح مثل پرده ها و دیوارها کـه قابل شستشو بوده نگرانی خاصی بـه همراه ندارد.

ولی به منظور دیگر لوازم ازجمله مبلمان پارچه اي کـه امکان شستشو با آب و مواد شوینده بـه طریقه معمول وجود ندارد مجبوریم این سیـاهی ها را با پارچه اي آغشته بـه مواد مخصوص شستن فرش و مبل تمـیز کنیم کـه عمده کارساز نبوده و پارچه مبل کم کم زمان جلوه نخست خود را از دست داده و به اصطلاح چرک مرده مـیشود و اینکار همـین طور باعث تغییرشکل و حالت فوم و اسفنج مبل و در نـهایت نشست آن مـیشود.

تمام این تفاسیر، دلایل قانع کننده اي به منظور بهره گیری از پیراهن مبل،کاور مبل یـا روکش مبل بـه شمار مـی‌روند. درکنار همۀ اینـها هزینـه هاي سنگین تعمـیرات و خرید، ضرورت بهره گیری از پیراهن مبل و کاور مبل را دو عمده مـیکند.

حتی درون صورتی کـه هزینـه خرید مبلمان اخیر به منظور شما مطرح نباشد باز هم شما بـه پیراهن مبل یـا کاور مبل نیـاز دارید چون همۀ دوست دارند کـه از مـهمان هایشان برروی مبلمان تمـیز و شیک پذیرایی کنند نـه مبلمانی کـه حتی مدت زمان زیـادی از خرید آن نگذشته ولی کثیف، لک و خراب شده هست.

هنگامـی کـه موضوع پیراهن مبل یـا کاور مبل مطرح مـی‌شود، ذهن اغلب افراد بـه کاور مبلی با پارچه هاي ساده و کم ارزش ملحفه اي و محیطی سرد و بی روح کـه حاصل کاربرد آنـهاست معطوف مـیشود. حال آنکه شما مـی‌توانید به منظور سرویس مبلمان خود پیراهن مبلی با پارچه هاي طرح دار، با کیفیت و شکل کـه به لحاظ طرح و رنگ با محیط خانـه شما هماهنگی دارند بهره گیری نمایید.

اگر از پارچه اي با جنس مرغوب و خوشگل به منظور این منظور بهره گیری کنید و پیراهن یـا کاور مبل شما با دقت و به اندازه مبل دوخته شود شما مـی‌توانید از آن حتی با وجود داشتن مـهمان نیز بهره گیری کنید. تنوع نوع و جنس پارچه ها بسیـار عمده هست ولی حتما دقت داشته باشید کـه هر پارچه اي مناسب هر چیزی نیست.

به گزارش تالاب پارچه هاي کاور مبل کـه معمولآ از نوع پلی استر یـا تلفیقی از پلی استر و نخ با درصد مشخص یـا ترمـه مـی باشند حتما مقاوم بـه شستشو بوده و آبرفت نداشته باشند. متاسفانـه جنس هاي تقلبی کـه از لحاظ طرح و رنگ شبیـه آن ها مـیباشند بسیـار زیـادند اما از لحاظ کیفیت بسیـار متفاوتند کـه هر شخصی قادر بـه تشخیص آن نیست.

جدیدترین کاورهای مبل خانـه

معرفی جدیدترین کاورهای مبل خانـه

معرفی انواع کاور مبل

منبع : مدل لباس با کاور بیتوته




[انواع مدل های شیک کاور مبل - talab.org مدل لباس با کاور]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Sat, 14 Jul 2018 17:20:00 +0000